Dobre praktyki znane z e-commerce znajdują zastosowanie w polskiej branży EMS.

Novil website on desktop

Wraz z dynamicznym rozwojem polskiego rynku EMS, systematycznie podnosi się jakość usług montażu elektroniki na zlecenie. Oferowanie jak najwyższej jakości za możliwie najrozsądniejszą cenę coraz częściej przestaje być wystarczającym argumentem do przekonania coraz bardziej wymagających kontrahentów.

Novil website on mobile device

Pojawia się potrzeba umiejętnego pogłębiania relacji z klientami i pozyskiwania leadów w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji, przy użyciu zintegrowanych metod konwersji w Internecie. Pomorska spółka z długoletnim doświadczeniem w EMS postanowiła wyjść naprzeciw tym wyzwaniom, zapożyczając rozwiązania z powodzeniem stosowane w e-commerce, wykorzystujące m.in. potencjał drzemiący w sieci oraz nowoczesnych technikach komunikacji z klientami.

„Przebudowana pod kątem konwersji, responsywna i przyjazna użytkownikom strona internetowa jest jednym z usprawnień, opracowanych ostatnio przez nasz zespół. Stopniowo wprowadzamy również ulepszony standard obsługi klientów, który umożliwi naszym specjalistom błyskawicznie odpowiadać na zapytania ofertowe, dzięki nowemu formularzowi kontaktowemu i procedurom CRM.” – mówi Adam Marciniszyn sales manager w firmie Novil Sp. z o.o.

Usprawnienia komunikacyjne wraz z niedawnymi inwestycjami w rozbudowę parku maszynowego (nowe urządzenia do SMD oraz AOI) są częścią szerszego planu rozwoju firmy w najbliższych latach, o czym wspomina prezes Novil Artur Micinski w wywiadzie dla Evertiq.com sprzed kilku miesięcy.

Tomasz Zamajski

Related Post